לינוי אשרם תרגיל כדור : An47yakcnqzuhm : לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק.

לינוי אשרם תרגיל כדור : An47yakcnqzuhm : לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק.. אשרם סיימה את התחרות עם תרגיל חישוק נפלא, והיא קיבלה עליו את הציון 18.133 נקודות. לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק. ארטיום דולגופיאט, אנדרי מדבדב ואלכס שטילוב. המתעמלת הבכירה של המשלחת הישראלית בבולגריה סיפקה תרגיל כדור חלש עם ציון של 17.000 בלבד, מה אשרם הפילה במהלך התרגיל את הכדור, מה שפגע בו משמעותית ונתן לה את הדירוג השלישי בלבד מבין הישראליות. המתעמלת חתמה את התחרות עם תרגיל כדור נהדר אותו ביצעה, כמו כל שאר התרגילים, בצורה נקייה וללא נפילות וזכתה עליו את הציון 18.233.

לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. יוגה כדור אוויר תקע צבע: המתעמלת הבכירה של המשלחת הישראלית בבולגריה סיפקה תרגיל כדור חלש עם ציון של 17.000 בלבד, מה אשרם הפילה במהלך התרגיל את הכדור, מה שפגע בו משמעותית ונתן לה את הדירוג השלישי בלבד מבין הישראליות. לינוי אשרם וניקול זליקמן יעלו היום (שישי) אחר הצהריים לתחרות הקרב רב באליפות העולם בהתעמלות אמנותית הנערכת בסופיה בירת בולגריה. שתי מדליות כסף ואחת ארד.

Fvmwlmu8y Fhom
Fvmwlmu8y Fhom from i.ytimg.com
אשרם סיימה את התחרות עם תרגיל חישוק נפלא, והיא קיבלה עליו את הציון 18.133 נקודות. לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק. לינוי אשרם אלופת אירופה 2018: המתעמלת הבכירה של המשלחת הישראלית בבולגריה סיפקה תרגיל כדור חלש עם ציון של 17.000 בלבד, מה אשרם הפילה במהלך התרגיל את הכדור, מה שפגע בו משמעותית ונתן לה את הדירוג השלישי בלבד מבין הישראליות. שתי מדליות כסף ואחת ארד. אשרם, שגרפה כבר שתי מדליות באליפות, תעלה שמינית בבית ב' בשעה 17:10 לערך ותתחיל עם תרגיל הסרט ולאחר מכן חישוק, כדור ואלות. כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול: אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם.

בספטמבר האחרון הוכיחה לינוי אשרם בת ה־18, ש אשרם, בת לאם ממוצא יווני ואב ממוצא תימני, היא המתעמלת האמנותית היחידה בישראל כרגע שאיננה ממוצא מזרח אירופי.

המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. אשרם ביצעה תרגיל נהדר שדירג אותה במקום השני, והכתיר אותה כסגנית אלופת העולם במכשיר החישוק, בכך שחזרה את הישגה מאליפות העולם הקודמת | בגמר הכדור הגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית הארד. לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק. עצם העובדה שקיבלה ציונים כל כך גבוהים גם. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. בגיל שש וחצי ההורים רשמו את לינוי אשרם לחוג התעמלות אמנותית כדי שתוציא קצת אנרגיה. כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול: אשרם, שגרפה כבר שתי מדליות באליפות, תעלה שמינית בבית ב' בשעה 17:10 לערך ותתחיל עם תרגיל הסרט ולאחר מכן חישוק, כדור ואלות. שתי מדליות כסף ואחת ארד. ארטיום דולגופיאט, אנדרי מדבדב ואלכס שטילוב. המתעמלת הבכירה של המשלחת הישראלית בבולגריה סיפקה תרגיל כדור חלש עם ציון של 17.000 בלבד, מה אשרם הפילה במהלך התרגיל את הכדור, מה שפגע בו משמעותית ונתן לה את הדירוג השלישי בלבד מבין הישראליות. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. זו הרגשה מדהימה, אמרה אשרם בנַתְבָּג.

המתעמלת הבכירה של המשלחת הישראלית בבולגריה סיפקה תרגיל כדור חלש עם ציון של 17.000 בלבד, מה אשרם הפילה במהלך התרגיל את הכדור, מה שפגע בו משמעותית ונתן לה את הדירוג השלישי בלבד מבין הישראליות. לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. שתי מדליות כסף ואחת ארד. זהו הישג שיא של מתעמלת אומנותית ישראלית.

לינוי אשרם Forbes Under 30
לינוי אשרם Forbes Under 30 from forbes.co.il
פתיחה מאכזבת ללינוי אשרם באליפות העולם בהתעמלות אומנותית. לינוי אשרם וניקול זליקמן יעלו היום (שישי) אחר הצהריים לתחרות הקרב רב באליפות העולם בהתעמלות אמנותית הנערכת בסופיה בירת בולגריה. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. תרגיל כדור מצוין של אשרם, שהעניק לה 23.1, שמר אותה במקום השני. זהו הישג שיא של מתעמלת אומנותית ישראלית. היא סיימה את התחרות עם 89.7, כשדינה אברינה שבמקום הראשון מסיימת עם 91.4. המתעמלת הבכירה של המשלחת הישראלית בבולגריה סיפקה תרגיל כדור חלש עם ציון של 17.000 בלבד, מה אשרם הפילה במהלך התרגיל את הכדור, מה שפגע בו משמעותית ונתן לה את הדירוג השלישי בלבד מבין הישראליות. שמחה שהצלחתי להראות את זה.

תרגיל הכדור המדהים של לינוי אשרם במשחקים האולימפיים במינסק.

פתיחה מאכזבת ללינוי אשרם באליפות העולם בהתעמלות אומנותית. ברור שהחמצתי את הילדות, אין לי כלום בחיים חוץ מהתעמלות אמנותית, אבל זה מאהבה ומבחירה. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק. בגיל שש וחצי ההורים רשמו את לינוי אשרם לחוג התעמלות אמנותית כדי שתוציא קצת אנרגיה. היא הקדימה את קטרין טאסבה הבולגריה ואת דינה. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. אשרם, שגרפה כבר שתי מדליות באליפות, תעלה שמינית בבית ב' בשעה 17:10 לערך ותתחיל עם תרגיל הסרט ולאחר מכן חישוק, כדור ואלות. לינוי אשרם הרשימה וסיימה שמינית. התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020. המתעמלת הבכירה של המשלחת הישראלית בבולגריה סיפקה תרגיל כדור חלש עם ציון של 17.000 בלבד, מה אשרם הפילה במהלך התרגיל את הכדור, מה שפגע בו משמעותית ונתן לה את הדירוג השלישי בלבד מבין הישראליות. עצם העובדה שקיבלה ציונים כל כך גבוהים גם. כושר כדור, ידית כדור, לקפוץ סוס אחרים מוצרים מתנפחים סוג:

התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020. לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף נוספת בגמרי המכשירים במשחקי אירופה במינסק. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה במדליה בתחרות הקרב רב באליפות העולם. ארטיום דולגופיאט, אנדרי מדבדב ואלכס שטילוב.

לינוי אשרם תר×'יל ×›×
לינוי אשרם תר×'יל ×›×"ור ª ª ª Å" C C Å" C ª ×'×'מר תר×'יל ×"אלות ×"שי×'×" 23 600 נקו×"ות ו×"ור×'×" ר×'יעית Arden Bermudez from i.ytimg.com
תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. לינוי אשרם הרשימה וסיימה שמינית. כושר כדור, ידית כדור, לקפוץ סוס אחרים מוצרים מתנפחים סוג: אשרם סיימה את התחרות עם תרגיל חישוק נפלא, והיא קיבלה עליו את הציון 18.133 נקודות. ברור שהחמצתי את הילדות, אין לי כלום בחיים חוץ מהתעמלות אמנותית, אבל זה מאהבה ומבחירה. ניקול זליקמן ביצעה תרגיל נהדר והשיגה ציון של. לינוי אשרם אלופת אירופה 2018: כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול:

פתיחה מאכזבת ללינוי אשרם באליפות העולם בהתעמלות אומנותית.

פתיחה מאכזבת ללינוי אשרם באליפות העולם בהתעמלות אומנותית. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. שמחה שהצלחתי להראות את זה. התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. לינוי אשרם וניקול זליקמן יעלו היום (שישי) אחר הצהריים לתחרות הקרב רב באליפות העולם בהתעמלות אמנותית הנערכת בסופיה בירת בולגריה. היא הקדימה את קטרין טאסבה הבולגריה ואת דינה. התעמלות אמנותית גמר קרב רב. זו הרגשה מדהימה, אמרה אשרם בנַתְבָּג. אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט. תרגיל הכדור המדהים של לינוי אשרם במשחקים האולימפיים במינסק.

המתעמלת הבכירה של המשלחת הישראלית בבולגריה סיפקה תרגיל כדור חלש עם ציון של 17000 בלבד, מה אשרם הפילה במהלך התרגיל את הכדור, מה שפגע בו משמעותית ונתן לה את הדירוג השלישי בלבד מבין הישראליות לינוי אשרם תרגיל. עצם העובדה שקיבלה ציונים כל כך גבוהים גם.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook